Thursday, October 22, 2009

Perasaanku tentang Hamster

Pada suatu hr ,aku tulis pada kertas lukisan I LOVE YOU HAMSTER. Aku tulis tu sbb nanti aku dan ibuku akan pergi ke kl dan Melaka . Aku x dibanarkan bawa dia sbb tu la aku tulis perkataan tu.tp ayah dan adikku akan menjaga yg menjaga hamster tu. Nanti klu aku pi aku mesti teringatkan dia. Aku tangkap gambar hamster dengan hp ibu ku, nanti bila aku di KL dan Melaka boleh aku hilangkan rinduku pada hamster aku tu tp ibuku suruh aku deletesemuanya …so aku nak buat mcm mana aku delete ja la. Nanti klu aku pi kl dan Melaka mungkin aku hanya boleh bayangkan saja wajah hamster aku ni. Aku x boleh bayangkan klu hamster aku ditinggalkan di dalam rumah sendirian. Pada suatu pagi selepas aku bangun dari tidur aku melihat di atas kertas lukisan tertulis KILL THEM HAMSTER. COMIKKO, CHIWHITE, CHIKO, COMEL. Aku sangat terkejut. aku siasat –siasat rupanya-rupanya ayah aku yg tulis. tp itu hanya lawak shj. huh lega sy.x pa lah setakat ni shj yg boleh sy coretkan . …………..

No comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 APE APE AJE