Thursday, November 19, 2009

Comel dalam kenangan ....................

Hari ini iatu 19.11.09 ialah hari yang paling sedih buat aku. Hamster ku comel(ibu kepada anak-anak hamster )mati ketika itu jam 6.00 pagi ketika aku bangun untuk ke sekolah. Setiap hari aku bangun pagi dan bermain dengan hamster sebelum aku mandi. Tapi hari ini merupakan hari yang tidak ceria bagiku. Pada mulanya aku ingatkan dia(comel)tidur tapi aku bermain main dia tidak sedar. Aku yakin dia mesti mati aku menangis sambil memegang dia. Ibu datang kepada aku aku terus mencerita hal kepada ibuku. Ibuku mengarahkan aku menanam dia pada pagi nanti. Aku sedih sangat pada masa itu.selepas pulang dari sekolah aku menziarahi kuburnya. Lalu aku menangis. Oleh kerana aku menangis itu abang sulung ku berjanji akan membeli ibunya comel sebagai ganti. Cukup saja sampai di sini jika ada masa saya (aifa)akan menulis cerita tentang hamster saya untuk kongsi bersama pembaca blog saya. assalamualaikum……………….

1 comment:

  1. awak cerita ni membuat sye sedih..awk sye nk tnye mcm mne nk buat blog sendiri?sye p0n nk tulis2 mcm awk..

    ReplyDelete

 
Copyright 2009 APE APE AJE